Magic the online game

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

after_eden
Eeuwentemmer

Magic the online game

Ongelezen bericht door after_eden » 17 mei 2006 15:13

In mijn zoektocht langs de opensource velden kom je echt van alles tegen. Zo ook dit "Magic: The Gathering" een online versie van het alom bekende kaartspel.

Ik ben er even mee aan het klooien geweest en je moet net als in het echt eerst een deck aanmaken voordat je kan beginnen.

Magic: Online
Site

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 28 mei 2006 19:00

Ik dacht leuk laat ik even spelen maar je moet het IP adres van je tegenstander weten wat dus ook wil zeggen dat je je eigen IP adres moet opgeven en dan ben ik er niet meer zo voor...ik weet het wel als men kwaad wil men kwaad kan maar je IP adres even sharen met iemand die je niet kent klinkt toch een beetje eng. Klinkt een beetje zoals VNC (pc overnemen,..)
Je kan natuurlijk ook tegen de computer spelen...

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 28 mei 2006 21:00

Andere gratis programma's:
apprentice
magic workstation
Geloof dat beide ook wel IP gebruiken om tegen elkaar te spelen, apprentice in ieder geval.

SchemerRat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door SchemerRat » 28 mei 2006 21:24

Met zowel apprentice als magic workstation kun je je eigen deckjes bouwen en online (tegen vrienden) spelen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar magic workstation, naast dat het ietwat gebruiksvriendelijker is, heeft het ook plaatjes :)

Apprentice werkt (voor zover ik weet) enkel met direct IP-connectie, bij MWS kun je ook gewoon een game starten en wachten op een tegenstander.

-SchemerRat

Plaats reactie