Dragonball maakt zijn opwachting in bioscopen

Wanneer gaat Stephen King met pensioen? Wordt de Hobbit echt verfilmd? Hier lees je het laatste nieuws over het fantastische genre.

Moderator: Beheerders

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Dragonball maakt zijn opwachting in bioscopen

Ongelezen bericht door neffalathiel »

Of het een succes wordt, daar zijn de meningen over verdeeld. Of het een visueel spektakel gaat worden niet. Voor de liefhebber: Dragonball, the movie.<!--break-->

Uiteraard zijn er al vele Dragonball-films uitgekomen en heeft deze animeserie, gebaseerd op de mangaserie van Akira Toriyama, ongelofelijk veel spin-offs op zijn naam staan. Maar uniek in dit rijtje is de nog uit te komen film Dragonball. Het is namelijk een speelfilm.

De film gaat over de jonge Goku, die zijn opa’s verzoek inwilligt om op zoek te gaan naar Master Roshi en de zeven Dragonballs, om te voorkomen dat Lord Piccolo de Dragonballs gebruikt om de wereld over te nemen.

Op de website comingsoon.net is te lezen dat 20th Century Fox in oktober de eerste trailer in de bioscopen zal laten zien. Tot dan is het genoegen nemen met foto’s.

Bron
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Van de tekenfilm reeksen heb ik toch wel erg genoten... dus ben erg benieuwd naar de verfilming. Al heb ik door de foto's wel erg het gevoel dat ze het qua kleding een modernere laag geven. Tot nog toe heb ik niet Goku's oranje kostuum gezien. Daarnaast is Goku natuurlijk te oud en Master Roshi te harig. Al denk ik wel dat Chow Yun-Fat het karakter van Master Roshi goed kan neerzetten.
neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel »

Wat, een oude man die geilt op jonge meisjes? Ja, dat kan hij denk ik wel aardig :P Ik moest wel lachen toen ik het gezicht zag van de man die Piccolo gaat spelen. Die moet wel getypecast zijn. Hij heeft al behoorlijke puntoren namelijk :lol:

Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Ik ben alleen zo bang dat het een flop wordt. Laten we eerlijk zijn, het is een tekenfilmserie die behoorlijk bizarre dingen laat zien. Ik ben zo bang dat de welbekende energiestoten er nogal debiel uit gaan zien... Al moeten we maar blij zijn dat er nog niet ge-super-saiyan-t wordt in Dragonball. Ik denk niet dat blond haar zou staan bij degene die Goku speelt. En heeft iemand al een apenstaart gezien?
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Nee, nog geen staart gezien. Maar volgens mij plaatsen ze het verhaal over de wat oudere Goku (toen deze geen staart meer had). Daarnaast lijkt het er toch echt op dat ze een wat meer realisme in proberen te stoppen. Zo is het haar ook een stuk korter.
Plaats reactie