Blizzard kondigt officieel Diablo III aan

Wanneer gaat Stephen King met pensioen? Wordt de Hobbit echt verfilmd? Hier lees je het laatste nieuws over het fantastische genre.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Blizzard kondigt officieel Diablo III aan

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Op de Worldwide Invitationtal in Parijs bracht Blizzard Entertainment eindelijk naar buiten dat Diablo III eraan zit te komen.<!--break--> Dit acht jaar na de release van Diablo II.

Diablo III zal nog steeds een action-RPG met een traditionele 3/4 overhead perspectief zijn. Het isometrische standpunt, zoals bekent uit Diablo 2, wordt wederom gebruikt. Net als de Mana en Life bubbles. Een deel van de omgevingen zal interactief zijn, wat een belangrijk aspect zal zijn binnen het spel.

Verder wordt er een nieuwe class geïntroduceerd, namelijk de Witch Doctor. Deze kan pets summonen, diseases casten en mind control op vijanden uitoefenen. Aan hen die graag met een vrouwelijk personage willen spelen is ook gedacht. Het zal namelijk mogelijk zijn om van elke class een vrouwelijk personage aan te maken.

Diablo III zal een solo en co-op mode bevatten. Tevens zal er een multiplayer mode aanwezig zijn.

Het is nog niet bekent wanneer het spel in de winkels zal liggen.

Officiële website
Bron
Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter »

Eindelijk!

Net de gameplay trailer gekeken. Het ziet er weer verschrikkelijk lomp uit en dat mag ik wel. Ik moet zeggen dat de standaard animaties me nogal tegenvallen, maar zo te zien valt dat later in het spel niet meer op (zie gebruik van abilities in trailer). De vernietigbare omgevingen lijken me een leuke toevoeging.

Grafisch ziet alles er iets cartoonachtiger uit, maar dat is niet erg.
jimbow
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door jimbow »

Whaa!! Eindelijk!!

Net trailer van Witch Doctor en Barbarian gezien, Jezus... Ik moet dit spel hebben. :P
Ga binnenkort een laptop halen, maar denk dat ik dan nog even verder spaar en er eentje haal waarmee ik dat spel aan ga kunnen. :P
lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot »

De gameplay video zit er strak uit :) Men probeert overigens de systeemeisen zo laag mogelijk te houden. Maar goed.. nu begint waarschijnlijk het 2 jaar wachten op een releasedatum :) (Als die er ooit komt... Starcraft Ghost?)
Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter »

Ik denk wel dat hij komt. Het spel is al twee keer eerder geannuleerd. Blijkbaar is het nu goed genoeg bevonden om met veel bombarie aan te kondigen. Daarbij: er druipt zoveel kwaliteit van die trailer, het zou een misdaad zijn dit spel niet uit te brengen. Ik wil, ik wil! :D

Witch Doctor ziet er trouwens gaaf uit. Die Wall of Ghouls!
Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper »

I'm so happy I could cry...

Ik heb nog niet alles bekeken maar zou het nu al willen spelen. Ik ben overigens blij dat het geen mmorpg geworden is, dan hoef ik niet te kiezen tussen dit en WoW :P Wel moet ik zeggen dat ik in het beetje wat ik al gezien heb wat terug zie van WoW, maar ja geef blizzard eens ongelijk een action bar met skills werk nou eenmaal goed.

*stuitert verder*
neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel »

Blij! Blíj! Het gespeculeer is over, nu kunnen we eindelijk beginnen met het gespeculeer over het spel zelf! :P Ik ben wel benieuwd wat voor andere characters ze er in stoppen naast de Barb en de Witch Doctor.
En waar die paarse pinguin nou vandaan kwam. Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan 'm alleen niet terug vinden.. LI? pinguin?
Plaats reactie