De Aeon BBQ, zaterdag 12 augustus 2006

Wanneer gaat Stephen King met pensioen? Wordt de Hobbit echt verfilmd? Hier lees je het laatste nieuws over het fantastische genre.

Moderator: Beheerders

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 10 aug 2006 14:43

Als het vandaag nog droog wordt fiets ik nog even naar de supermarkt om witte wijn te halen. Da's wel lekker bij een barbeque. Maar ik ga niet door de regen fietsen :P. Morgen en zaterdagochtend heb ik geen tijd om naar de winkel te gaan dus ik beloof niks :)

Edit: Gelukt! Twee prachtige flessen zoete witte wijn. Nu maar hopen dat er nog ruimte in de koelkast is....
Laatst gewijzigd door whitedragon op 10 aug 2006 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 10 aug 2006 15:17

Ik stel bij beschikbaar als keukenhulp. Ik ben niet echt wat je noemt een keuken-wonder, maar gelukkig is dat ook niet nodig bij het snijden van een uitje oid. Speciale dranken zijn voor mij in iedergeval niet nodig. Ik red het persoonlijk wel met een cola of iets in die richting.
Ik zal het spel "machiavelli" mee nemen voor degene die in de avond nog zin hebben om een spelletje te spelen.
Ik heb er al erg veel zin in. :D

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 10 aug 2006 15:35

Ik had laatst bij mij thuis een feestje en daar is wat sterk overgebleven.
Dus ik neem wel mee: 2 flessen malibu, 1/2 pinacolada, passie en blue curacao. :-D

Tot zaterdag,

-Greetz R-

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 10 aug 2006 15:48

Afgezien van de overheerlijke pindasaus die ik meeneem (ik schep graag op :P) wil ik best wel helpen in de keuken. Stokbrood snijden lijkt me een puik plan, al is het alleen maar omdat dat goed smaakt bij mijn sausje. :P
Jorqua en ik komen overigens tussen 12 en half 1 aan (als alles volgens planning gaat).

- Christine -

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 10 aug 2006 16:06

Jorqua schreef:Dus ik neem wel mee: 2 flessen malibu, 1/2 pinacolada, passie en blue curacao. :-D
Mjummie! :D Je bent geweldig :P

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 10 aug 2006 20:05

Nou, als er nog messenkunstenaars nodig zijn, en er valt nog wat te snijden tegen de tijd dat ik aan kom dan wil ik graag wat dingen klein hakken, zoals de uien bijvoorbeeld. Voor zover ik nu kan inschatten zal ik tegen half drie arriveren.

~ Agravaìn ~

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 10 aug 2006 20:25

Hay,

Ik bied mezelf aan als keukenhulpje.......ben best handig in snijden, hakken en wat dies al niet meer zij. Meestal drink ik gewoon doodnormaal water (zonder bubbels) of cola-light/Maxx.

Ik verwacht trouwens om 12.29 uit de tram te stappen (mits ik geen aansluiting mis natuurlijk :fluit: )

Groetjes Witch

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 11 aug 2006 09:40

Maar natuurlijk wil ik een handje helpen. Zeg maar wat ik moet doen en ik doe het (nou ja, probeer het op zijn minst). Ik kom met Agravain mee, dus tegen half drie. :s Afwassen of afdrogen dan?

the Pelican
Kind van de kosmos

Aphrael ziek, zonnedans

Ongelezen bericht door the Pelican » 11 aug 2006 18:33

Helaas kan ik u mededelen dat Aphrael er zaterdag niet bij zal zijn. Ze voelt zich te ziek. :( Ik heb haar per PM voorgesteld om ons zondag te komen wakker maken als ze zich dan goed voelt.

Beterschap @ Aphrael.

De mensen die wel lang komen wil ik vragen nog even een zonnedans te doen voor het slapen gaan. Voorlopig lijkt het een indoor-BBQ te worden. We gaan hard verzinnen hoe we 79 spiesjes op een alternatieve manier gaan klaar maken.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 11 aug 2006 18:36

Hopelijk kan Aphrael er zondag wel bij zijn. :)

Is er al iets bekend over de kosten? Zou misschien ook wel even nuttig zijn om van te voren te weten. Kunnen we daar in ieder geval ook rekening mee houden. :)

the Pelican
Kind van de kosmos

Kosten "BBQ"

Ongelezen bericht door the Pelican » 11 aug 2006 20:48

Dolenthoniel schreef:Is er al iets bekend over de kosten? Zou misschien ook wel even nuttig zijn om van te voren te weten. Kunnen we daar in ieder geval ook rekening mee houden. :)
We zitten nu op bijna 8 euro per persoon en we moeten morgen nog wat salade en stokbrood halen, dus ga even uit van tegen de 10 euro.
Nahimana Tala schreef:twee electrische gourmet-sets .... Niet om met de pannetjes aan de slag te gaan, maar er zitten van die platen op waar je een en ander op kunt bakken. Kunnen wel wat spiesjes op naast elkaar denk ik.
Ook nog even via deze weg: Bedankt voor dit alternatieve plan bij slecht weer :) .

Gesloten