De Aeon BBQ, zaterdag 12 augustus 2006

Wanneer gaat Stephen King met pensioen? Wordt de Hobbit echt verfilmd? Hier lees je het laatste nieuws over het fantastische genre.

Moderator: Beheerders

the Pelican
Kind van de kosmos

De Aeon BBQ, zaterdag 12 augustus 2006

Ongelezen bericht door the Pelican » 10 jul 2006 00:13

Ja, je leest het goed: Ik ga proberen de eerste (en misschien wel enige) Aeon BBQ te organiseren.<!--break-->

Randvoorwaarden voor deelname:
Net als de vorige keer: Actieve poster en minimaal 2 maanden geregistreerd op Aeon op de datum van deze post.
Ik behoud mijzelf het recht voor hier uitzonderingen op te maken en mensen op persoonlijke titel uit te nodigen of te weigeren. Zoals Ysgrublaidd terecht op de chat zei: "Het is jouw meet".

Datum: Zaterdag 12 augustus
Tijd: Vanaf 12 uur ben je welkom
Plaats: Een huis met een tuin in Vlaardingen, Nederland.
Voor hen die al eens eerder op bezoek zijn geweest: Het kattenhuis.

"Ik kan niet tegen katten":
Kun je wel tegen buitenlucht? BBQ-en doe je over het algemeen buiten, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Eten:
Ik ga naar "de slager op de hoek" en laat hem vlees regelen voor het aantal niet-vegetariers. Daarnaast haal ik stokbroden, kruidenboter, sausjes, drinken en een simpele salade in huis.
Natuurlijk zijn vegetariers van harte welkom; neem even contact met me op via PM zodat we wat kunnen verzinnen/regelen. Ik heb te weinig ervaring om jullie een passende maaltijd te kunnen bieden.
Het staat een ieder vrij eigen eten mee te nemen of dingen "voor de groep" mee te nemen. Graag ben ik hiervan op de hoogte, zodat ik schalen of koelkast ruimte kan regelen en hier rekening mee kan houden bij het doen van inkopen. Wordt dat wat je voor de groep mee neemt een beetje te duur, bespreek dat dan van te voren met me en neem bonnetjes mee, zodat we e.e.a. kunnen verrekenen.

Kosten:
Nog geen idee. Wat kost een doorsnee BBQ? Niet zo spannend dus.

Slapen:
Geen probleem, maar tot een maximum aantal personen (wat nog nader bepaald moet worden). Hen die niet tegen katten kunnen wordt geadviseerd medicijnen mee te nemen. In overleg kan voor een of enkele bekende in overleg (per PM of telefoon) een alternatieve slaapplaats geregeld worden bij heftige katten-allergie.
Neem eigen slaapspullen mee!!

Samen- reizen:
Wil je komen, maar wordt dat een prijzige onderneming en twijfel je daarom over je komst? Post het in dit topic en wie weten komen er meer mensen uit jouw richting met kortingskaart of auto en kun je financieel aantrekkelijk samenreizen. Natuurlijk is samenreizen ook gewoon gezellig en is dat ook een prima reden om te laten weten waar je vandaan komt (en via welke grote plaatsen je reist).

Interesse?
Laat je interesse even weten in dit topic en op welke dagen je zeker kan.

Deelnemers:
De volgende personen zullen op de BBQ aanwezig zijn:
  1. Gastheer en -dame:
  2. the Pelican.
  3. Gaia.
    Aankomsttijd tussen 12 en 13 uur:
  4. Dolenthoniel.
  5. whitedragon.
  6. Midwinter.
  7. Witch.
  8. Christine.
  9. Jorqua.
    Aankomsttijd tussen 14 en 15 uur:
  10. Agravain.
  11. Nahimana Tala.
    Aankomsttijd onbekend:
  12. aphrael (vega) (ziek).
  13. fallen loremaster (vega).
  14. Intrepid_Dragon.
De volgende mensen hebben aangegeven te blijven slapen:
  • Christine
  • whitedragon
  • Midwinter
  • Dolenthoniel (2x)
  • Jorqua
Vega's
Aphrael is zo lief geweest zich voor de vega's onder ons op te werpen. Neem even contact met haar op als je vega bent (maar laat het ook aan mij weten zodat ik geen vlees voor je haal).

Ik zal deze post aanpassen als er wat te melden valt (zoals deelnemers) en een reactie posten om je daar naar te verwijzen.
Laatst gewijzigd door the Pelican op 11 aug 2006 11:54, 13 keer totaal gewijzigd.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 10 jul 2006 08:00

Joepie!!!!!!!!!! Ik doe mee, al hou ik niet van vlees :-D Ik kan alleen op zaterdag en zondag, maar dan allebei de weekenden. Slapen doe ik lekker thuis, ik denk zelfs dat ik, afhankelijk van het weer, op de fiets kom. Stoer van mij he?

Nog even over het eten, zal ik lekker maiskolven meenemen? Die zijn ook lekker op de bbq en zeer geschikt voor vegi's, daarnaast zal ik denk ik ook een lekkere pasta-salade gaan meeschleppen.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 10 jul 2006 10:42

Lijkt me erg leuk. Er is alleen 1 klein probleem: vakantie. Ik ben eind juli op vakantie en kom de 4de weer terug. Mijn voorkeur gaat dus naar het 2de weekend.
Ik zie het dus wel zitten, maar voor mij is het nog niet zeker dat ik kom.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 10 jul 2006 11:38

Ik kan weinig anders zeggen dan: Ik ben er! De datum maakt mij niet uit, zolang ik het maar op tijd weet, dan kan ik vrij nemen bij m'n werk. Of ik met de auto kom of met het OV weet ik nog niet, maar als ik met de auto kom post ik dat even, dan kan ik eventueel mensen oppikken die ergens tussen Vlaardingen en Amsterdam in wonen.

- Christine -

P.S. Applausje voor Pelican, die toch iedere keer weer degene is die zoiets op poten zet! :klap:

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 10 jul 2006 11:48

Ik ben helaas niet aanwezig. Ik zit gedurende die weekeinden in zuid frankrijk. Wel een leuk initiatief moet ik zeggen :klap:

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 10 jul 2006 15:08

Lijkt me leuk, maar ik heb geeen idee of ik kan. Eerste weekend augustus kan ik sowieso niet (Castlefest) en mijn moeder wil misschien daarna nog een paar weken met mij op vakantie...

Verder ben ik vegetariër en is het meeste vegetariër spul voor op de bbq zo droog als oud brood :P

Gaia
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Gaia » 10 jul 2006 15:15

Dema schreef:Verder ben ik vegetariër en is het meeste vegetariër spul voor op de bbq zo droog als oud brood :P
Laat ik even wat termen uit de eerdere posts halen: salades, brood, kruidenboter, contact opnemen, maiskolven, pasta salade...
Zoals vaak tegen mij wordt gezegd: zie de opties, niet de beperkingen.

Verder wil ik wel graag komen, maar weet ik niet of ik wel mag komen, ik ben niet echt een actieve poster :$

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 10 jul 2006 16:04

Eerste weekend kan ik niet, dan zitten ik en Lasmes in disneyland. Tweede weekend (op de 12de) heb ik al een familie-bbq staan dus dan kunnen we ook niet ben ik bang. Jammer, wellicht volgende keer beter.

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 10 jul 2006 17:01

Dan kan ik helaas ook niet. Disneyland het eerste weekend en ik ben ook uitgenodigd bij de bbq van Grimreapers familie. Volgende keer beter.

SchemerRat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door SchemerRat » 10 jul 2006 17:04

Mocht de bbq het tweede weekend plaats vinden dan lijkt het me heel leuk om ook te komen ;)
Laatst gewijzigd door SchemerRat op 11 jul 2006 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 10 jul 2006 17:12

*Pakt agenda* :s Eerste weekend ... BBQ van 't fretten forum op zaterdag.
Mmm... tweede weekend... *Fluit tussen haar tanden door* Mja.. volgens mij is er dan een of ander country festival...
Moet ook effe met mijn (v)echtgenoot overleggen voor ik ieder weekend op stap ben in de maanden juli en augustus. Straks gaat ie zichzelf opnieuw voorstellen. :lol:

Maar als de datum bekend is en als ik een gaatje kan vinden... Heb ik er wel zin in eigenlijk, toch wel ja.. :) (En slapen doe ik in mijn eigen nest.)

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 10 jul 2006 18:12

Kleine toevoeging:
- Ik ben niet vegetarisch.
- Ik kan lekkere pindasaus maken voor bij de bbq (vegetarische pindasaus die ook lekker is met wat stokbrood)
- Als ik met het OV kom blijf ik graag slapen, als ik met de auto kom moet ik nog even zeuren bij m'n ouders :P.

- Christine -

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 10 jul 2006 18:24

Wat een leuk initiatief. :) Ik kan beide weekenden, maar ga bij voorkeur wanneer Dolenthoniel ook kan. Dus ik hoop op het tweede weekend. Verder ben ik absoluut niet vegetarisch en het openbaar vervoer ligt bij mij het meest voor de hand.

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 10 jul 2006 20:23

Hmmm... eens even kijken; actieve poster? check... minimaal 2 maanden geregistreerd op Aeon op de datum van deze post... *kijkt statistieken na* dubbel check.
Nu alleen niet geweigerd worden. :bid: :P

Het lijkt mij heel leuk om te komen en heb persoonlijk nog niets geplant, dus hou me op de hoogte.
Verder ben ik katten fan dus zit dat wel snor :-D *woordspeling* en ben ik een alles-eter. Ik kom zeker met de auto want ik ben gewoon heel lui, dus iedereen in de contouren van A'dam of alles wat er tussen ligt kan meerijden.
Tot op de BBQ dan hopelijk en niet te vergeten...

-Greetz R-

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 10 jul 2006 20:37

Een BBQ lijkt me wel heel gezellig ja. En aangezien het in het weekeind is denk ik dat het wel gaat lukken. Voor zover ik weet heb ik alleen 11 augustus een concert (van K3 :D) dat is 's middags, en op zaterdag kan ik pas ergens na 13:00 uur vertrekken. Dus in principe maakt de datum me niet zoveel uit. Alleen liever echt in het weekeinde dan op de vrijdag.

~ Agravaìn ~

Gesloten