Meet, 27 december, omgeving Rotterdam

Wanneer gaat Stephen King met pensioen? Wordt de Hobbit echt verfilmd? Hier lees je het laatste nieuws over het fantastische genre.

Moderator: Beheerders

Kom je naar de Meet op 27 December?

Peiling eindigde op 12 nov 2004 23:15

Ja en ik kom de hele dag
6
14%
Ja en ik zou graag ook blijven slapen
9
21%
Ja, maar ik kom maar een deel van de dag
4
10%
Nee
23
55%

Totaal aantal stemmen: 42

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Meet, 27 december, omgeving Rotterdam

Ongelezen bericht door lord idiot » 11 nov 2004 23:15

27 December is de volgende aeon meet, kom jij ook?

the Pelican
Kind van de kosmos

Overzicht meet 27 dec 2004

Ongelezen bericht door the Pelican » 11 nov 2004 23:23

Naar aanleiding van dit oude topic.

Datum en tijd:

Datum: Maandag 27 december 2004
Tijd: Vanaf 11 uur bent u welkom. Vanaf 10:45 haal ik mensen van station Schiedam Nieuwland.

Vanaf ongeveer 09:00 uur zal er iemandop de locatie aanwezig zijn, maar we zullen dan nog druk bezig zijn met de laatste opruimwerkzaamheden en de laatste haast-ritjes langs de supermarkt. Hen die dus met de auto komen en tegen verwachting eerder in de buurt zijn of hen die een trein eerder nemen zullen dus niet voor gesloten deur komen te staan, maar ik wil je vragen om in je planning uit te gaan van een 'deur open' tijd van 11 uur.

Plaats: Vlaardingen
Adres: Adres moet inmiddels bekend zijn bij iedereen die met de auto komt (of in ieder geval bij de chaufeur). Is dit niet zo: Neem contact met me op!
Telefoon: Heeft u over PM ontvangen. Zo niet: Vraag het aan Midwinter of Lord Idiot

Door de enorme belangstelling wordt uitgeweken naar locatie #2 (die met de katten). Het is gewoon niet mogelijk om met 18 deelnemers iets anders te doen dan 'glas verdedigen tegen omvallen en stil zitten' in mijn huiskamer. Zelfs als we mijn slaapkamer, gang en keuken actief inzetten, wordt uitgebreid spellen spelen moeilijk.
Voor hen die problemen hebben met de katten (voor zover ik me kan herinneren enkel Aphrael) willen we (Gaia en ik) graag in gesprek hoe we kunnen proberen het leed zo klein mogelijk te maken en daarmee komst open te houden. Neem even contact met ons op !!!
Als het aantal deelnemers 's avonds minder groot is, dan wordt terug gegaan naar locatie #1 om chaos in locatie #2 beperkt te houden omdat dit niet mijn eigen huis is en slapen daar zo-ie-zo niet wenselijk is.

Inschrijving gesloten:

Je kon je tot uiterlijk 17:00 uur op 15 december aanmelden voor deze meet. Dat moment ligt achter ons; inschrijving is gesloten.

Deelnemers:
  1. Overzicht van personen welke 99% zeker weten dat ze op de meet zullen verschijnen (laatst bijgewerkt op 15 december 2004, 17:01 uur):
  2. !the Pelican (O)
  3. !Gaia (O)
  4. !Lord Idiot (O)
  5. !neffalathiel (O)
  6. !Grimreaper (O)
  7. !Ysgrublaidd (O)
  8. !Fingolfin
  9. !Agravain ('s avonds)
  10. !aphrael (rond 14 uur)
  11. !Gwywen (eind van de middag)
  12. !Qemwen
  13. !glamdring (O)
  14. !Christine (O)
  15. !Fitz
  16. !Dolenthoniel (O)
  17. !Lasmes
  18. !Midwinter (O) :feest:
  19. !Chaman (O)
  20. Renor
  21. !Milamber
(O): Geïnteresseerd in overnachten (11).
!: Komst (her-) bevestigd

Reis informatie:
  • Per auto:
  • Ysgrublaidd (komend vanuit noord-Friesland, reizend over Zwolle, Utrecht)
  • Agravain (komend vanuit Etten-Leur)
  • Gwywen (komend vanuit Schiedam)
  • Dolenthoniel (reist vanaf Zwolle met Ysgrublaidd)
  • Midwinter (reist vanaf Zwolle met Ysgrublaidd)
    Per fiets :P:
  • Milamber
    Te voet:
  • the Pelican
  • Gaia
    OV:
  • Qemwen
  • Fingolfin
  • Fitz
  • Chaman (komend vanuit Culemborg, via Utrecht)
  • Grimreaper (komend vanuit Zevenbergen, via Dordrecht)
  • glamdring (komende vanuit Diest, via Antwerpen, Breda, Dordrecht)
  • Lord Idiot (komend vanuit Alphen a/d Rijn, via Gouda)
  • neffalathiel (reist met Lord Idiot)
  • Christine (via Amsterdam, Den Haag)
  • lionlover (komend vanuit Den Haag)
  • Lasmes (komend vanuit Rosmalen, via Den Bosch, Utrecht)
  • aphrael (komend vanuit Rotterdam)
  • Renor (komend vanuit Kampen, via Zwolle, Utrecht)
De bold aangegeven personen zijn in het bezit van een kaart met samenreiskorting.

Treinreizigers (OV):
Reis naar station station "Schiedam Nieuwland". Zie hierover de laatste pagina van dit topic voor meer info.

Activiteiten:

Er zijn geen afgesproken activiteiten. Ik wil eigenlijk geen harde afspraken maken over activiteiten welke we die dag gaan ondernemen, maar ik wil hieronder een overzicht van geopperde ideeen posten. Ervaring leert dat vaste afspraken toch nooit uitkomen :D

Magic (kaartspel)
Voorgesteld door: Velen
Ervaren spelers: o.a. Midwinter, Grimreaper, Fingolfin
Geinteresseerden: o.a. aphrael, Agravain, Nachtogen, Agravain, ...

(Advanced) Dungeons and Dragons (rollenspel)
Voorgesteld door: Fingolfin
Ervaren spelers: the Pelican, Gaia, Qemwen, Fingolfin, Renor, ...
Geinteresseerden: o.a. lionlover, Lord Idiot, Agravain

Andere ideeen:
Uitwaaien op het strand
Verdwalen in de bunkers
Catan (bordspel)
Machiavelli (kaartspel)
Civilization (bordspel)
Vang de Kikker (spel)
Weerwolven (kaartspel)

Eten en drinken:

Wat het altijd goed doet op dit soort gelegenheden is het bakken van pannekoeken. Komt zelden voor dat iemand die niet lekker vind en ook is het bereiden geen complex werk. Als je die dingen nou niet te vreten vind, geef dat dan even aan!

Aphrael, Qemwen en lionlover hebben aangegeven vegetarisch te zijn.

Meebreng initiatieven
Ik zag dat al enkele personen hadden aangegeven zelf eten en drinken mee te nemen. Zelf verrichte werkzaamheden in de keuken hou ik nooooit tegen als ook "die bijzondere fles ...", maar voor alle andere dingen geldt: We hebben hier ook een supermarkt ;) .

Kosten:

Voor niets gaan de zon op. Dat geldt ook voor deze meet.
Wat de preciese kosten zijn voor deze meet kan ik zeker op dit moment (13 November) nog niet precies inschatten, maar als je rekening houdt met (fris-)drank consumptie, pannekoeken en de nodige zakken chips en nootjes (aangevuld met een eventueel ontbijt), dan snap je dat het geen onoverkomelijk bedrag zal zijn.
Ik zal t.z.t. van alle boodschappen welke ik gericht voor deze meet doe een overzicht bijhouden en ik ga u vragen daarin op de meet een voor u relevant deel te betalen.

Besloten is de kosten voor de reis van Midwinter bij de kosten van deze meet op te tellen als gebaar, gezien het feit dat hij natuurlijk de kosten voor Aeon draagt.

Kleine update (14 december):
Kosten komen vermoedelijk op iets van E 6,-. Dat zal minder zijn voor mensen die niet mee-eten en iets meer voor mensen die blijven slapen.

Nog verder in te vullen
Laatst gewijzigd door the Pelican op 26 dec 2004 04:11, 34 keer totaal gewijzigd.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 12 nov 2004 00:03

Lijkt me echt super, maar helaas ik moet dan werken :x :x Krijg geen vrij in die tijd van het jaar :x :x :x

Veel plezier gewenst, hoop dat ik een eventueel volgende keer wel kan :? :-D :-D

Groetjes Witch

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 12 nov 2004 00:24

Ik kom zeker :-D met overnachting, tenzij het niet meer past (heb eigen slaapspullen en evt tentje :P )
Zelf ben ik zeker van plan te magiccen en ben zeer bereid nieuwe spelers weg wijs te maken en een aantal decks beschikbaar te stellen. En aan andere dingen doe ik ook graag mee :)

EDIT: niet vegetarisch....lust juist bijna alleen maar vlees :D
ik kan van zevenbergen rechtstreeks een trein naar rotterdam pakken, weet niet of ik dan nog OV heb want ik ga stoppen met me huidige opleiding (maar das een heel ander verhaal ;) )
Laatst gewijzigd door Grimreaper op 12 nov 2004 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 12 nov 2004 00:41

Zet mij ook maar op het lijstje met overnachten (liefst kat *snotter snotter hatsjie* vrij slapen, overdag maken de katten mij niet zo heel veel uit).

Ik reis met eigenvervoer van uit het noorden van Friesland, via afsluitdijk, Amsterdam, Den Haag naar Rotterdam.

Fingolfin
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fingolfin » 12 nov 2004 08:36

JEEEEJ!! Ik kom ook! Overnachten weet ik nog niet, maar dat laat ik nog wel weten.

Mijn Magic neem ik in ieder geval mee (ook ruilkaarten?), en als er animo is voor Civilization: het bordspel, neem ik dat ook wel mee (is een GROTE doos).

Als er mensen zijn die willen D&Den, wil ik wel een kleine campaign schrijven, hoewel ik die dag ook wel wat wil gaan magicen en andere dingen doen.

EDIT: Ik (Qemwen ook en misschien nog wel meer hier uit de buurt (Nar enz)) kom waarschijnlijk met de trein vanuit Venray-Nijmegen-Arnhem-Utrecht (dacht dat de verbinding zo liep). Zonder OV. :(
Laatst gewijzigd door Fingolfin op 12 nov 2004 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 12 nov 2004 09:44

In principe kom ik ook, eind van de middag vertrek ik uit Etten-Leur precieze vertrektijd nog onbekend. 's Avonds terug naar omgeving Goes. (voor eventueel geinteresseerden die mee willen rijden).

Ben geinteresseerd in magic, D&D heb hier echter geen kennis van (maar dan ook echt nul komma nul). De andere voorstellen lijken mij ook leuk alleen een deel daarvan is meer voor overdag lijkt me, dus dat zal ik moeten skippen.

~ Agravain ~

edit: Daar ik direct van mijn werk zal komen ben ik niet in staat om allerlei culinaire creaties mee te nemen. Fris, chips, snoep, wijn etc behoort wel tot de mogelijkheden. Overigens ben ik niet vegetarisch, maar gezien mijn afreistijd kan ik ook wel mcdriven op de heenweg.
Laatst gewijzigd door Agravain op 12 nov 2004 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 12 nov 2004 10:24

Ik kom zeker, maar wel eind van de middag begin van de avond. Ik ken Magic niet en eigenlijk alle andere dingen ook niet. Eten kan ik meenemen. Zeg maar wat jullie willen, ik maak het wel.

Edit: Ik ben vegetarisch, heb echter geen problemen om vlees te bereiden. Ik kan wel dingen meenemen. Ik drink overigens alleen coca cola-light en water. Us ben zunig he?! :-D O ja, ik kom waarschijnlijk via Rotterdam CS, of ik vraag heel lief een lift aan mijn moeder, ligt eraan wat ik mee moet nemen. :lol:
Laatst gewijzigd door aphrael op 13 nov 2004 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 12 nov 2004 11:23

Hee, noteer mij ook maar hoor. :) Ik logeer tweede kerstdag (nacht van 26-27 dec.) in Schiedam en van daaruit is het maar een kippe-eindje naar Vlaardingen.
Ik heb dan wel man en kind bij me, en zal vanwege de kleine ook niet zo heel lang blijven, maar ik wil wel komen hoor! Leuk om jullie allemaal eens te zien!

Groetjes Gwywen

Edit: ik zal waarschijnlijk alleen een deel van de middag er zijn.

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 12 nov 2004 20:51

Mijn ouders doen nog heel moeilijk op het moment, maar ik ga er zeker werk van maken om deze week de prijzen te weten te komen voor eventueel met de trein te komen. Ik zou dan zeker blijven slapen, en de volgende dag terugreizen.

Misschien is er iemand die een manier ziet om mij met de auto mee te nemen, aangezien mijn financiele situatie het volgens mij niet helemaal gaat toelaten om twee dagen op reis te gaan.

Hoe zit het trouwens met eten en drinken: zelf meebrengen, daar kopen, krijgen we dat aangeboden?

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 12 nov 2004 21:05

misschien handig om dan te zeggen wat jou reis route is ;)

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 12 nov 2004 21:10

Vanuit DIEST in Vlaams-Brabant naar Rotterdam.

Onze stations zijn helaas out of service hier tijdens dit weekend vanwege stakingen en renovaties aan het gebouw :s Dus moet ik wachten tot maandag om te kunnen bellen voor de kortste route. Maar als iemand mij in het zuiden van nederland kan oppikken en meenemen met de auto, komt dat altijd beter uit dan tot rotterdam te reizen, dus eender waar dichter bij belgië dan rotterdam is in orde denk ik ;) (als ze me niet kunnen terug meenemen naar daar de tweede dag, kan ik nog altijd met de trein vanuit rotterdam gaan, komt nog altijd goedkoper uit denk ik)

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 12 nov 2004 21:25

Was al met Glam over de PB in discussie.

Kortste route volgens NS Internationaal is via Antwerpen Centraal en vanuit daar de intercity via Roosendaal (grens NL), Breda naar Rotterdam. Kosten 2e klas enkele reis vanaf Roosendaal zijn 9,60. Tot de grens reist ie gratis.

En Grim,
Misschien moet jij ook nog wel een hier en daar nog wel wat informatie verschaffen ;) Zoals of je vegetarisch bent, of je met de trein komt en zo ja via welk groot station.
Overigens zou ik je tentje maar thuis laten. Hoe leuk is het ook zou vinden om vanaf 3 hoog naar je tentje te kijken, ik denk toch dat je het zo in de winter wellicht wat koud zou hebben :lol: .

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 12 nov 2004 21:43

Dan zal ik die nest hier al neerplanten.

Ik ben niet vegetarisch (lust alleen geen Biefstuk - steak :lol: )

Ik kan eventueel een eigen slaapzak meebrengen

Ik heb hier een hele resem aan gezelschapsspellen en voor de eventuele freaks zowat 400 speelfilms liggen. (waaronder de extendeds van lotr)

IK weet nog niet in welk station ik ga aankomen, maar dat weet ik maandag hopelijk wel.

Nogmaals bedankt Pelican voor je hulp.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 12 nov 2004 21:45

Eventueel kan ik Glam wel oppikken in Rdaal. Daar kom ik toch langs op weg naar Rotterdam. Voorwaarde is wel dat hij ook alleen 's avonds gaat.

~ Agravain ~

Gesloten