Iets anders nl:
Ik heb zitten wachten totdat hij er eindelijk weer opkwam. Dwz, 's ochtends, aan het einde van de middag en 's avonds gemiddeld 5 keer kijken of hij er al weer opstond. Tot ik op een dag thuis kwam van school en het nieuws hoorde, Aeon was weer online .
Ik heb voornamelijk zitten msn'en met iemand die toch vaak online was, beetje tv gekeken en een beetje op andere site's rond gehangen.
Films gekeken. Nu heeft dat niet geheel betrekking op het offline zijn van Aeon, want ik had de afgelopen twee weken veel vrij en ik had me toch al voorgenomen mijn dagen op die manier te gaan vullen. En verder heb ik me wat uitgeleefd op de GameCube van mijn broertje.
Ik heb eigenlijk een combinatie van "iets anders" en "op mijn bureau geknaagd". Niet alleen Aeon lag eruit, ook mijn eigen internetprovider (versatel ) heeft me eraf gesodemieterd. Ik kan dus nu alleen nog maar internetten via de compu van mijn moeders kantoor en via mijn eigen kantoor, waar ik de komende weken niet al te veel ben. Je begrijpt, de frustatie is enorm!
Iets anders namelijk: verhuisd, schoongemaakt en vooral veel gestudeerd.
Ik heb wel een keer of 3 per dag gekeken of ie er al weer was, als ik internet in de buurt had tenminste. Ik had toch al niet zoveel tijd om te internetten de laatste tijd dus...