Aeon-peiling: downtijd

Waar topics aan een ongelukkig einde komen. Knijp je neus dicht!

Moderator: Midwinter

Wat heb jij gedaan toen Aeon offline was?

Op de Aeon-chat gezeten.
2
6%
Andere sites onveilig gemaakt.
5
16%
Mijn boekenplank wat extra aandacht gegeven.
1
3%
Eindelijk weer eens gestofzuigd.
1
3%
Op mijn bureau geknaagd tot de verlossende email kwam.
3
10%
Iets anders, namelijk...
19
61%

Totaal aantal stemmen: 31

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Aeon-peiling: downtijd

Ongelezen bericht door Midwinter » 23 nov 2005 21:36

Naar aanleiding van dit bericht.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 23 nov 2005 21:40

Een combi van de bovenste twee, voornamelijk de tweede, waar ik ook voor heb gestemd. En nog wat extra gegamed.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 23 nov 2005 21:40

Iets anders, namelijk...
Alle opties gezamelijk. Chat stond constant aan terwijl ik andere sites bezocht. Ik heb heel wat DnD boeken verslonden en me kamer is opgeruimd opeens (zomaar vaag). En uiteraard telkens wachten en kijken en nog ff kijken of 'het' forum er al weer was.

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 23 nov 2005 21:41

Ik heb me bezig gehouden met nuttige zaken (werk en zo) :P

En natuurlijk met het herbouwen van Aeon :engel:

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 23 nov 2005 21:41

ik stemde op "wat anders" aangezien ik het erg druk had voor school deze week, en ik dus weinig tijd had om andere sites onveilig te maken of boeken te lezen 8)

Toch erg blij dat we weer online zijn! Meteen de nieuwe posts doorspitten

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 23 nov 2005 21:42

Gestemd op: "Iets anders, namelijk...". Het is namelijk meer een mix aan de ene kant op de chat gezeten (maar goed daar zit ik toch al zowat elke dag), andere sites onveilig gemaakt (maar goed dat doe ik normaal gesproken ook al), flink zitten knagen aan mijn bureau maar niet echt wachtende op de verlossende mail en daarnaast maar eens voor de verandering aan mijn studie wat gewerkt :P.
Laatst gewijzigd door Ysgrublaidd op 23 nov 2005 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Beriador
Hemelkenner
Contacteer:

Ongelezen bericht door Beriador » 23 nov 2005 21:43

De chat stond bij mij erg vaak aan, ik heb ook weer eens mijn kamer opgeruimd, wat boeken gelezen, en elke dag toch wel even op de site gekeken of er niet iets was en nog wel heel veel andere dingetjes. Dus een combinatie van alles oftewel 'Iets Anders, namelijk...'

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 23 nov 2005 21:44

Ik heb op de Aeon-chat gestemd omdat die het meest van toepassing was. :) In werkelijkheid ben ik natuurlijk bezig geweest met het oplossen van de problemen en had ik het uitgerekend dit weekend behoorlijk druk met andere dingen, waaronder school. Ik had dus gewoon geen tijd om op mijn bureau te knagen... :P

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 23 nov 2005 22:08

De boekenplank! Ik ben voor de derde keer in Harry Potter 6 (engelse versie wel te verstaan) begonnen, waardoor ik ook nog bijna streetdance miste (het is ook zoooo spannend). Hoewel ik eigenlijk beter had kunnen gaan stofzuigen, want zo vaak doe ik dat niet :s.

- Christine -

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 23 nov 2005 22:13

Eindelijk weer eens gestofzuigd.
Ik denk dat dat het wel samenvat eigenlijk, dus daar heb ik dan ook maar voor gestemd.

Eigenlijk ben ik het halve weekend met DnD bezig geweest, maar in de tijd dat ik thuis was heb ik gestofzuigd, opgeruimd en vele andere dingen gedaan in mijn nieuwe huisje. Er komt immers over 5 weken een meet aan... maar eigenlijk meer omdat ik er eindelijk eens wil gaan wonen.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 23 nov 2005 22:43

Voornamelijk druk geweest met andere dingen, met name mijn werk. Gelukkig gaat het printerproject ook deze kerststop niet door. (Al de 2de keer dat het wordt uitgesteld, maarrrrrrr, dat levert hoop ik wel meer ruimte op voor de meet, mits ik niet toevallig die dag weer naar Duitsland wordt gestuurd.) En natuurlijk vaak gekeken of Aeon al weer online was. Tjee wat een ontwenningsverschijnselen zeg.

~ Agravaìn ~

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 24 nov 2005 12:39

Ja, gek hè, dat je je zo onthand kunt voelen zonder je vaste riedeltje van websites.
Ik zat maar een beetje doelloos te surfen, en tot overmaat van ramp werd ik nog ziek ook, dus alles bij elkaar een week geen Aeon... :'(
(Of zou ik misschien ziek geworden zijn omdat er geen Aeon was??

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 24 nov 2005 14:51

Een combinatie van alle mogelijkheden eigenlijk, ik heb een paar keer op de chat gechecked of er meer bekend was over wanneer het weer zou werken, vaak gekeken of de site het weer deed en als dat niet het geval was mijn bureau tot spaanders geknaagd :P, een ander forum wat ik bezoek wat onveiliger gemaakt en daarnaast nog wat sociale dingen en natuurlijk school (bah :()

Owh en ik heb even in een dag Oudste (Eldest) van Christopher Paolini uitgelezen (aanrader ! :)). Het enige extreem grote nadeel is dat hij dat boek pas net af heeft en er meer dan 3 jaar op heeft geschreven EN het nu eerst even wat rustiger aan gaat doen, dus dat betekend dat we nog minstens 3 jaar moeten wachten tot we weten hoe het afloopt :'(. Terwijl er zo'n mooi onmogelijke liefde liefdesverhaal bij zat, ik haat het om te moeten wachten hoe dat afloopt :P

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 24 nov 2005 15:41

Op m'n bureau geknaagd! :lol: *Bijna serieus* Ten dele voor die gekozen omdat het zo'n melige optie is, ten tweede omdat het eigenlijk ook wel dicht in de buurt komt van wat ik heb gedaan in de tijd dat Aeon offline was. Waarom moet dat ook uitgerekend gebeuren in de week dat ik geen colleges heb!? Ik had geen huiswerk om te maken, ik had geen werk te doen naast wat huishoudelijke dingetjes, en op de andere fora waar ik op zit was eigenlijk bar weinig te beleven... :fluit: Dus het is mooi dat Aeon weer online is. Ik heb nu alleen wel weer school :s

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 24 nov 2005 16:20

Eigelijk eng hoe snel je aan bepaalde dingen gaat wennen. Iedere dag de mailtjes van aeon bekijken waren toch zeker een dagelijks routine geworden die ik ineens moest gaan missen :'(
Ik heb ondertussen veel gewerkt, (iedereen wil voor de kerst zijn voetjes nog even laten doen :P )
en ik ben weer begonnen om mijn verhaal opnieuw te schijven (alweer?) ja alweer. Soms duurt het een paar keer voor je het juiste hebt denk ik.
Nu ga ik weer lekker verder met maaleven want die heb ik ook gemist.

Fijn om weer op aeon te kunnen.

Groetjes,

Lasmes.

Gesloten