De grote samenvoeging is begonnen!

Waar topics aan een ongelukkig einde komen. Knijp je neus dicht!

Moderator: Midwinter

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

De grote samenvoeging is begonnen!

Ongelezen bericht door aphrael » 26 okt 2005 09:11

Aan alle spelers die zich op dit moment in Aeron bevinden, dit is een belangrijke mededeling:

Op dit moment hebben we ervoor gekozen om alle spelers te gaan samenvoegen in 1 groot topic zodat jullie verder kunnen met elkaar, zonder al te veel inmenging van de spelleiders :-D . Let op! Begin niet direct met posten in het nieuwe topic, dat mag alleen als je door je eigen spelleider bent geintroduceerd. Iedere post die wordt gedaan door een speler die niet door de spelleider is geintroduceerd wordt VERWIJDERD! Volg de berichten goed en lees ook de stukken die voor jou worden gepost. Iedere post die niet relevant is of niet klopt wordt ook VERWIJDERD!

Het grote topic vindt je hier

Rest ons niets anders dan jullie heel veel plezier te wensen en veel geluk bij jullie verdere spel!

Met vriendelijke groeten,

De Spelleiders :feest:

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 26 okt 2005 12:29

Misschien een idee om dan een soort van discussie topic erbij te plaatsen in de trend van de Herberg? Zo heb ik nu geen idee in wat voor omgeving ik sta. Ik stond eerst in een mijn en nu buiten?

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 26 okt 2005 15:53

Nee, dat klopt niet. Er is een muur om het mijncomplex heen en jullie zitten niet honderden kilometers van de stad af hoor. Jij bent nog steeds in de mijn (ff goed lezen he!) en jij gaat nu beslissen wat je gaat doen. Kijk maar naar de post van Ys. Als blijkt dat er behoefte is aan een discussietopic, zullen we dat uiteraard maken, maar dat is mij nu een beetje te veel van het goede. Is het zo wat duidelijker?

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 14 nov 2005 17:55

Even een puntje waar ik al mee zit sinds na mijn eerste post, het is nou de bedoeling dat de spelleiders wat minder doet en dat de spelers zelf meer doen. Maar dat is nogal lastig voor mijn geval, ik heb namelijk een stuk of 5 NPC soldaten en we zitten dus nu met een hele massa NPC´s (slaven) die gestuurd moeten worden. En die worden dus nog steeds niet gestuurd door de spelleiders, ik had het probleem op de chat al voorgelegd aan Witch maar ik merk dat er nog steeds niets is gezegd of gedaan.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 15 nov 2005 18:07

Sorry Grim,

Ik heb het zo ontzettend druk dat ik dat gewoon glad vergeten ben :$

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 16 nov 2005 12:17

Uhm, dito :$

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 12 dec 2005 19:32

Klein voorstel van mij kant af:

Vele lappen tekst van spelers die elkaar nu nog niet tegen zijn gekomen maar straks wel. Wanneer dan wel? Het is nu niet echt in één oogopslag te zien waar iedereen is. Is dit de bedoeling of niet?
Anders wou ik voorstellen om iedereen voor te dragen boven te melden op welke locatie hun post zich afspeeld. Leest makkelijk (terug) dacht ik zo.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 13 dec 2005 15:21

Prachtig voorstel! Dankjewel dat je zo meedenkt Grim, aan jou hebben we nog eens wat! :klap:

Gesloten