Ik heb een nieuwe schok voor jullie.
Technische verhuizing van Aeon
Aeon is verhuisd naar een andere server. Tot vandaag draaiden we op een server in beheer van Lord Idiot. Hij verzorgde de hosting al jaren. Een onzichtbare rol, behalve voor de mensen die dicht op het forumbeheer hebben gezeten. Dit najaar liet hij me weten te stoppen. Ik bedank hem hartelijk voor het beschikbaar stellen van zijn server en voor alle keren waarop hij me uit de brand geholpen heeft met technische problemen. Ik kan me een incident herinneren waarbij ik na een mislukte update van het forum alleen een corrupte backup had. Lord Idiot adviseerde me heel nuchter om
niet het backupbestand
fckedup.zip te herstellen, en wist het forum vervolgens weer aan de praat te krijgen.

Meteen een goede les in backupbeleid...
www.planet-aeon.nl gaat nu direct naar het forum
Op de frontpage van Aeon is al geruime tijd niets gebeurd en er is weinig perspectief dat dat gaat veranderen. Voortaan gaat de url www.planet-aeon.nl direct naar het forum, wat tenslotte onze 'core business' is.

Wellicht geeft de grotere zichtbaarheid van het forum weer een nieuwe impuls.
Recensies gearchiveerd
De artikelen die op de 'oude site' stonden, waaronder veel boekrecensies, zijn nu toegankelijk via het linkje 'Recensies' onder het logo. Het betreft hier echt een archiefversie de site: er kan niets nieuws meer worden toegevoegd en niet alle links zullen werken. Alle artikelen zijn echter nog te lezen.