Hallo Aeon

Net gearriveerd? Introduceer je aan je mede-Aeoners!

Moderator: Beheerders

Plaats reactie
Rocklobster
Groentje
Contacteer:

Hallo Aeon

Ongelezen bericht door Rocklobster » 21 mei 2012 16:38

Gewoon een berichtje om te laten weten dat er een nieuw lid is.
Ik ben dus Rocklobster, een username die ik op me genomen heb als Internetidentiteit. De naam verwijst naar het gelijknamig nummer van the B-52's. De avatar verwijst tevens naar het nummer, en komt uit de sitcom Family Guy.
Ik ben hier om me wat meer te verdiepen in het fantasygenre wat sinds de Lord of the Rings-films naar hoge hoogtes is gegroeid, en wat - als ik bepaalde kennissen mag geloven - de laatste jaren zich een beetje in een diep dal bevind. Hoewel ik duidelijk geen kenner ben, kan ik wellicht met mijn noob-vragen en/of opmerkingen wat toevoegen aan Aeon.

Ciao! ;)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Hallo Aeon

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 21 mei 2012 18:03

Van harte welkom.

Stel gerust je vragen in de betreffende topics... of maak een topic aan als deze nog niet bestaat. ;)

Ben je een lezer? Gamer? Filmfanaat? Vertel vertel.

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 21 mei 2012 19:00

Welkom op Aeon! :)

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 22 mei 2012 08:33

Hoi Rocklobster, welkom op Aeon. Leuk om te horen dat je wel geinteresseerd in Fantasy bent. Hoe staat het met je interesse voor Science Fiction?

~ Agravaìn ~

Rocklobster
Groentje
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rocklobster » 22 mei 2012 11:04

Dag iedereen,

hartelijk dank voor het welkom.
Ik kan eigenlijk in ieder medium mijn ei wel kwijt. Wat betreft de games: ik heb een supertoffe X-box 360 waar ik menig uur op zit te gamen. Niet dat ik echt verslaafd ben, maar ik heb zo mijn momenten.
Favoriete game tot nu toe is Alan Wake. Deze game vertelt het verhaal van een schrijver wiens creaties tot leven komen en zich tegen hem keren. Geweldige gameplay en graphics.
Met films ben ik waarschijnlijk het meeste bezig, en mijn collectie is dan waarschijnlijk van het formaat als de boekencollectie van sommige leden op het forum. ;)
Als ik tijd heb pak er een boek bij. Ik ben echter niet een fantasylezer in de klassieke zin. Kennen jullie bijvoorbeeld een David Mitchell. Zijn werken zijn heel fantasievol, maar juist geen fantasy. Hoe vaag dat ook moge klinken...
Science Fiction heb ik dan wel iets mee, al is het voornamelijk wel in filmvorm. 2001: A Space Oddysey, 12 Monkeys, etc. Veel van de verhalen zijn nog gebasseerd op werken van vooraanstaande Science-Fiction auteurs. Dus zo pik ik mijn graantje mee.

Plaats reactie