Mijn naam is Vaughn (Nickname

M'n hobby's zijn lezen (uiteraard), verhalen schrijven, films kijken, boeken kopen, forum-en, veel tijd in de natuur doorbrengen, en ik ben ook een enorm grote dierenvriend.
Ik lees het liefst horror en goede thrillers, een paar van mijn favoriete auteurs zijn o.a.: Dean Koontz, Darren Shan, Markus Heitz, Graham Masterton, Thomas Harris, en Tess Gerritsen
Mijn interesses hebben ook al altijd bij archeologie gelezen, maar tot op heden heb ik er vanwege gewoon de dagelijkse bezigheden nog niet echt iets mee kunnen doen, en ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe, wat en waar ik kan beginnen.
Het mysterieuze, (boven-)natuurlijke, astronomie, heeft ook een apart plekje in mijn hart veroverd. Ik wil me er heel graag meer in verdiepen, en er meer over te weten komen, en er meer over te kunnen lezen, en zien, en meemaken.
Daarnaast heb ik nog niet zo heel lang geleden ook nog een eigen boeken- en schrijversforum opgericht, waarvan de link als het goed is in mijn profiel en/of onderschrift te vinden is.

Dit was het wel zo'n beetje, als je vragen hebt hoor ik het wel!
Groetjes,
Vaughn