Gedag aan een ieder die dit leest!

Net gearriveerd? Introduceer je aan je mede-Aeoners!

Moderator: Beheerders

Plaats reactie
Axe
Groentje

Gedag aan een ieder die dit leest!

Ongelezen bericht door Axe »

Gegroet reiziger!

Ik zie dat u de juiste weg heeft ingeslagen... Kom verder en laat u rondleiden in de wereld die zich ophoudt in mijn hoofd. Een klein stapje nog... en zie hier,een wereld geschapen uit niet meer dan de wens om te creëren...

Mocht u mijn creaties willen bekijken dan nodig ik u uit om eens een bezoekje te brengen aan mijn website
axe-illustrations.

Have fun!
Axe

Edit door Ysgrublaidd: Directe link verwijderd... dit omdat dit wel erg ruikt naar spam en daar zijn we op Aeon niet van gediend. Mocht er commentaar zijn dan kan dit via PM naar mij gestuurd worden.
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Gedag aan een ieder die dit leest!

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Volgens mij ben ik niet uw weg ingeslagen... maar dringt u mij deze op. Dat is in mijn ogen geen goede binnenkomst. Ik geef u voorlopig nog even de voordeel van de twijfel en wens u in ieder geval welkom op Aeon.

Hopelijk komt u hier dus niet alleen uw eigen website promoten... maar bent u hier gekomen om mee te doen met onze gezellige groep.
Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Re: Gedag aan een ieder die dit leest!

Ongelezen bericht door Midwinter »

Hoi Axe, ik hoop dat we je nog vaak tegenkomen op Aeon! :) Misschien kun je iets vertellen over je interesse in fantasy, SF en/of horror?

Je kunt trouwens ook in je profiel een link naar je website plaatsen.
Plaats reactie