Beagollum groet u.

Net gearriveerd? Introduceer je aan je mede-Aeoners!

Moderator: Beheerders

beagollum
Fortuinzoeker

Beagollum groet u.

Ongelezen bericht door beagollum » 19 apr 2007 11:05

Via een tip van after_eden (Cultureel adviseur?) op hyves ben ik hierheen geloodst. Ik zocht al een tijdje naar een fatsoenlijke rpg-site, wellicht is dit hem :).

In iedergeval; Ik ben dus Niek, Beagollum, 17 jaar oud, examenklas HAVO (heb de komende tijd dus veel tijd ;)). Ik doe aan slagwerk en ik drum. Ik lees de laatste tijd veel te weinig, helaas. Als ik lees is het fantasy (Tolkien, Terry Pratchett,..). Luister veel muziek, van nederhop naar gothic, rock, folk en wat andere dingen en combinaties daarvan.

Nog vragen?

(edit: "Met dit bericht verdiend: 5.35 Aeonium" nieuwe manier van post tellen?)

edit2: In welke RPG is nu nog makkelijk in te stromen?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 19 apr 2007 11:14

Welkom en veel plezier toegewenst bij het lezen en posten.
beagollum schreef:(Cultureel adviseur?)
Dat niet, wel moderator (hier beheerder genoemd). Dus hoort onofficieel bij zijn taak uitvoering :P.
beagollum schreef:Ik zocht al een tijdje naar een fatsoenlijke rpg-site, wellicht is dit hem :).
Aeon is wel iets meer dan een fatsoenlijke RPG-site ;). Maar voor de RPG's kun je terecht in de Herberg of als je het groter wilt aanpakken in Kiln.
beagollum schreef:(edit: "Met dit bericht verdiend: 5.35 Aeonium" nieuwe manier van post tellen?)
Het is voorlopig nog een soort van beloningssysteem waarmee je een beestje kunt kopen en verzorgen. Meer hierover is te vinden onder Overige => Monster Mania. Zie het als een grappig extraatje.
beagollum schreef:Nog vragen?
Vast wel :P.
Speel je ook video games? Zo ja, welke en op welk platform (PC, PS2, Wii, Xbox enz.)
Is drum geen slagwerk? :P En wat speel je verder qua slagwerk? Zit je bij een band of korps?

beagollum
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door beagollum » 19 apr 2007 11:18

Ysgrublaidd schreef:
beagollum schreef:Ik zocht al een tijdje naar een fatsoenlijke rpg-site, wellicht is dit hem :).
Aeon is wel iets meer dan een fatsoenlijke RPG-site ;). Maar voor de RPG's kun je terecht in de Herberg of als je het groter wilt aanpakken in Kiln.
Dat is alleen maar beter natuurlijk ;)

Ysgrublaidd schreef:
beagollum schreef:Nog vragen?
Vast wel :P.
Speel je ook video games? Zo ja, welke en op welk platform (PC, PS2, Wii, Xbox enz.)
Is drum geen slagwerk? :P En wat speel je verder qua slagwerk? Zit je bij een band of korps?
Als ik game is het op de PC. Meestal Medal of Honor AA, of het meesterlijke spel GTA 1.

Ysgrublaidd schreef: Is drum geen slagwerk? :P En wat speel je verder qua slagwerk? Zit je bij een band of korps?
Het is welliswaar ook slagwerk, maar als ik maar een van de 2 zeg denken ze niet dat ik ook het andere speel :P. Op dit moment zit ik niet meer in een band. Met slagwerk zit ik bij de slagwerkgroep van de harmonie hier, erg leuk enzo.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 19 apr 2007 12:38

Welkom in de wondere wereld van Aeon!

- Christine -

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 19 apr 2007 14:39

Hoi Niek!

Leuk dat je je hier hebt aangemeld. :) Wellicht kun je met de RPG Red Dragon Race meedoen.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 19 apr 2007 15:55

Heey Niek,

Welkom op Aeon. Leuk dat je hier via hyves bent gekomen (ik heb hem er volgens mij zelf ook als tip bij staan, maar had niet verwacht dat het zou helpen!). Ik hoop dat je op aeon het geen vindt waarnaar je opzoek was. Veel lees- en post plezier en ik hoop je, ondanks dat je examens hebt dit jaar (heb ik zelf ook :P) regelmatig op Aeon te zien.

Vragen: wat is je favoriete kleur en ga je nog op vakantie dit jaar? Zoja, waar naartoe? :D

beagollum
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door beagollum » 19 apr 2007 17:38

Favorite kleur: Rood
Vakantie: Ja; Frankrijk of Denemarken, en dan zoiezo naar Folkwoods, en wellicht naar Graspop :).

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 19 apr 2007 17:46

Welkom Beagollum, als je geinteresseerd bent in RPG's dan ben je van harte welkom om eens een pint in de herberg te komen drinken.

~ Agravaìn ~

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 20 apr 2007 09:57

Welkom, welkom! Ik zou zeggen: veel plezier in de herberg en de RPG, maar schroom niet om ook de andere delen van Aeon te bewandelen :P En de chat natuurlijk. (ben ik nou serieus de eerste die reclame maakt hier voor de chat? :s ) Je kunt 'm vinden op de Cirkel, onder het kopje 'voor leden' in het menu.

En verder: Een Pratchett-lezer! :feest: Wat is je favoriete Pratchett?

beagollum
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door beagollum » 20 apr 2007 10:12

Favoriete Pratchett weet ik eigenlijk niet, ik vond Thud! erg goed.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 20 apr 2007 10:16

neffalathiel schreef:Welkom, welkom! Ik zou zeggen: veel plezier in de herberg en de RPG, maar schroom niet om ook de andere delen van Aeon te bewandelen :P En de chat natuurlijk. (ben ik nou serieus de eerste die reclame maakt hier voor de chat? :s ) Je kunt 'm vinden op de Cirkel, onder het kopje 'voor leden' in het menu.

En verder: Een Pratchett-lezer! :feest: Wat is je favoriete Pratchett?
Nee hoor, hij is zelfs al langs geweest.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 20 apr 2007 11:43

Welkom, Welkom
Veel lees, post en RPG plezier.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 20 apr 2007 18:15

Hay,

Welkom, rpg-ers zijn er nooit genoeg :evil: Om in te stromen is in principe elke rpg wel goed, kijk gewoon welke je het meest aanspreekt en ga je gang zou ik zeggen.

Wellicht tot ziens in één (of misschien wel meerdere??) rpg('s).

Groetjes Witch

Sjors
Toerist

Ongelezen bericht door Sjors » 20 apr 2007 19:10

Welkom!
Ben jij de beagollum van het Delain-forum?
Die was aan de beurt bij een spelletje maar is nooit meer komen opdagen! :lol:

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 20 apr 2007 19:52

Welkom Beagollum.
Veel plezier hier!

Plaats reactie