Sharowatar enen nieuwenling!

Net gearriveerd? Introduceer je aan je mede-Aeoners!

Moderator: Beheerders

Sharowatar
Toerist

Sharowatar enen nieuwenling!

Ongelezen bericht door Sharowatar » 30 mar 2007 18:50

Met knarsende wielen stopte een oude kar, met een zielige, bruine ezel ervoor, aan de stadspoort van Aeon. De jongeman op de kar, Erwin genaamd, had een lange reis door het fantasie rijke internet achter de boeg, toen hij hier belande... Hopend op een rustplaats reed de nieuweling naar de poort. Vanuit het "Rijk van Nijmegen" belande deze jonge kerel, met zijn 15-jarige leeftijd, in Aeon. De poort sloeg open, een stad die alle fantasy te boven ging lag voor hem. Ervan uit gaand dat hij er een hoop plezier zou beleven spoorde hij zijn ezel, banjjol genaamd, aan om de stad in te rijden!

Ik denk, laat ik me eens ander voorstellen, als jullie vragen hebben hoor ik het wel.

Shadar-Kai
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Shadar-Kai » 30 mar 2007 19:42

Hartelijk welkom Erwin, en heeel veel plezier op Aeon.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Re: Enen nieuwenling!

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 30 mar 2007 20:09

Sharowatar schreef:Ervan uit gaand dat hij er een hoop plezier zou beleven spoorde hij zijn ezel, banjjol genaamd, aan om de stad in te rijden!
Voor plezier en fantasy zit je hier op de goede plek. Ik zou zeggen: rijd nog even door de stad op je schattige ezel en we hopen dat je hier misschien een huisje kan kopen om te blijven wonen. Een hartelijk welkom van deze meid zonder ezel (ik denk dat ik een ezel-allergie heb) en veel plezier. Kijk vooral nog even rond en ga ook even lekker posten. :P

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 30 mar 2007 21:21

Welkom Sharowatar!
Ik wens je veel plezier hier, maar dat is niet zo moeilijk hoor. Tis hier gezellig!

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 30 mar 2007 21:23

Welkom en vertel gerust wat gij met fantasy hebt.

Welke boeken leest gij bijvoorbeeld graag?

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 30 mar 2007 22:10

Nou, schrijven lijkt je in ieder geval weinig moeite te kosten. :-D Wees heel hartelijk welkom en loop ook eens binnen in één van de RPG's die Aeon telt, hetzij in de Herberg of het grote RPG-forum. Heel veel plezier.

Volgens mij stond er in de Kerkstraat nog een leuk pandje leeg, misschien iets voor jou? ;)

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 30 mar 2007 23:52

Welkom binnen de poorten van Aeon! Zo'n epische beginpost zien we niet vaak. ;)

- Christine -

Sharowatar
Toerist

Ongelezen bericht door Sharowatar » 31 mar 2007 07:23

Ysgrublaidd schreef:Welke boeken leest gij bijvoorbeeld graag?
Fantasy :lol:

Razend nieuwsgierig reed de ezel de jongeman dieper en dieper de stad in, hij liet de ezel halt houden. Hij stapte van de bok en liep in de richting van een mooi groot gebouw, vlak naast de kerk. Een maal binnen zag hij de grote rijen met boeken staan. Hij besloot opzoek te gaan naar een bepaalde schrijver: Raymond E. Feist. Vlak voor zijn vertrek had hij het boek: Boekaniers des konings, uitgelezen. En wou graag deze serie, waar hij erg van genoot, vervolgen. Hij begon tijdens het lopen het gebouw verder te bekijken, een groot glas-in-lood raam gaf een gigantische hoeveelheid, gekleurd, licht door naar binnen. In het lood stond een tekening van een persoon die hij niet kende, op een paard. Beide hadden rode ogen, en waren verder helemaal zwart. Eindelijk bereikte hij de letter F, deze bibliotheek was vele malen groter dan in zjin geboorteplaats. Tegen één van de muren hing een grote poster, van een zwart harige jongen met een litteken op zijn voorhoofd. 21 juni kwam het voor hem, lang verwachte boek uit. De serie zelf vond hij inmiddels niet zo geweldig meer als vroeger (toen hij alle spreuken uit zijn hoofd kende) maar benieuwd naar de afloop was Erwin wel.
aphrael schreef:Volgens mij stond er in de Kerkstraat nog een leuk pandje leeg, misschien iets voor jou? ;)
Laat ik nou net recht tegenover de kerk wonen :P

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 31 mar 2007 10:51

Hij keek op en groette de nieuweling. "Welkom binnen de muren van deze stad! Hoe bent u hier verzeild geraakt, als ik vragen mag?" Waarna hij rustig wachtte op antwoord. Een vreemdeling op een ezel, is als de oudheid herleven.

Qemwen
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Qemwen » 31 mar 2007 11:29

Welkom hier, welkom!
Moge al uw goede verwachtingen over uw verblijf hier waarheid worden!

en wat een mooie avatar!!

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 31 mar 2007 16:33

Welkom binnen de poorten van Aeon. Ik hoop dat je je al snel thuis zult voelen hier. Blijf niet te lang dralen bij de muren, maar duik vooral de steegjes van Aeon eens in.

~ Agravaìn ~

Sharowatar
Toerist

Ongelezen bericht door Sharowatar » 31 mar 2007 17:09

after_eden schreef:Hij keek op en groette de nieuweling. "Welkom binnen de muren van deze stad! Hoe bent u hier verzeild geraakt, als ik vragen mag?" Waarna hij rustig wachtte op antwoord. Een vreemdeling op een ezel, is als de oudheid herleven.
Ghe, beetje lastig omdat in een verhaal te verweven ( bedenkt iets over een reis door grote bossen :P)

Ik was op google aan het zoeken naar LARP in de buurt van Nijmegen, en vond toen hier een topic (inmiddels terug gezakt tot pagina 3 ofzo) Toen ben ik het forum verder gaan bekijken en heb me vrijwel meteen aangemeld, omdat het me hier erg leuk lijkt!

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 31 mar 2007 18:27

Welkom op aeon. Volgens mij ben je een heel goede kandidaat voor een van de RPG topics, aangezien je hier al bezig bent een prive RPG te schrijven :P

Sharowatar
Toerist

Ongelezen bericht door Sharowatar » 01 apr 2007 11:37

Ik zit eigenlijk nog even te wachten tot er een nieuwe begint, die me leuk lijkt. Ik vind het erg moeilijk om mezelf in een al langer lopend verhaal te plaatsen ;)

Is hier geen simpele RPG waar gewoon iedereen kan posten als die zin heeft? Ik zie dat er een soort gelagkamer is, maar die is gesloten :(

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 01 apr 2007 11:52

Elke RPG in de Herberg is een instap RPG. Behalve "Het Erfgoed", aangezien deze besloten is.

Als je in wilt stappen in de Barudas Burcht dan kun je het beste even contact met mij opnemen. Voor Breeding Pit bij Grimreaper, voor Maanleven bij Lasmes en The Red Dragon Race bij onze enige echte Herbergier Agravain. Dit zijn de betreffende spelleiders van de desbetreffende RPG's. Deze kunnen je prima vertellen hoe je het beste in de RPG kunt stappen en wat het genre van de RPG is. Daarnaast kun je al veel informatie halen uit de discussie draadjes.

Voor Fantasomnia kun je ook bij mij terecht, echter is dat een RPG waar iedereen altijd in kan posten. Er is niet echt een duidelijk verhaal, maar er zijn toch wat belangrijke puntjes in die RPG. Lees vooral eerst de discussie draad van Fantasomnia, want daar wordt het meeste toch wel al in uitgelegt. Bij vragen kun je altijd PM'en.

Instappen bij de Herberg RPG's is geen probleem. Voor je karakter maakt het namelijk niet uit wat er voor die tijd gebeurd is. Voor jou is het echter wel van belang om even te weten wat voor soort genre de RPG's zijn, aangezien je misschien niet houd van SF of Horror en dan vallen enkele RPG's al af :).

Plaats reactie