Vandaag ontdekte Elmer en ik een gezamelijke liefde: Fantasy! Hij gaf me de link naar dit forum en hier ben ik. Het forum ziet er uit als iets waar ik graag zal komen al zal ik misschien meer lurken dan schrijven. Ik vind het vaak moeilijk te verwoorden wat een boek in mij wakker maakt, maar wie weet..
Ik heb even rondgekeken bij het RPG forum en dat lijkt me ook wel leuk, maar ik snap het nog niet helemaal geloof ik, maar dat komt vast wel goed in de loop van de tijd.
Waarschijnlijk moet ik iets over mezelf vertellen? Daar heb ik altijd wel moeite mee, ik heb een elf-achtig gesloten karakter

Maar iets wil ik wel kwijt: geboren in 1968. Leerde mezelf lezen op de kleuterschool en bleef maar lezen lezen lezen, alles wat los en vast zit, als er niets beters is zelfs de achterkant van de jampotten. Maar het allerliefst lees ik fantasy: de wereld van het mythagowoud, Devery, Westland, de zes hertogdommen, De Gouw, overal heb ik al rondgezworven.
Vooral als er iets mystieks of spiritueels in te vinden is ben ik vertrokken en land pas weer op planet Earth als ik het allerlaatste lettertje heb uitgelezen. De beelden die in mij opkomen wil ik dan heel graag vorm geven met wol, losse ongesponnen wol of vilten. Soms teken of klei ik, maar het liefst werk ik met wol.
Ik verlies me wel erg snel in dit soort fora en online spelletjes als RuneScape, dus als het te gek wordt zet ik mezelf op rantsoen en mag ik een tijdje niet meer pjoeteren, dus als ik even verdwijn ben ik aan het afkicken.
hmm dit was wel mijn voorstel berichtje geloof ik. Ik stap weer door de poort en neus wat rond in de stad, ik laat hier en daar wel een meninkje of vraagje achter, jullie komen me vast wel ergens tegen op mijn zwerftocht.
Wendy
p.s. een onbekende gulle gever stopte mij zomaar een zakje Ael-dingessen toe. Iemand tips wat ik daar mee kan doen behalve een monster aanschaffen? IRL heb ik al 2 hond-monsters, 3 kat-monster en 2 kind-monsters, ik geloof niet dat ik nog plek heb voor een virtueel monstertje.