Hello!

Net gearriveerd? Introduceer je aan je mede-Aeoners!

Moderator: Beheerders

Grey-Wolf
Groentje

Hello!

Ongelezen bericht door Grey-Wolf » 22 aug 2006 18:35

Via wat gesurf ben ik hier terecht gekomen en het leek mij wel een leuk forum. ^_^ Vandaar de registratie.

Om mij nog kort voor te stellen, ik ben Laurens, zeventien jaar oud en woonachtig in Paterswolde (net iets onder Groningen). Ik ben een enorme Steven Erikson fan, maar veel andere fantasy boeken bevallen mij ook goed. Verder schrijf ik (af en toe, minder vaak dan ik zou willen), forum rpg en tennis ik van tijd tot tijd. =) Wat betreft muziek smaak is het vrij breed, van echte hard rock naar rap/hiphop, maar artiesten als Enya luister ik ook graag naar.

Oh ja, en ik heb iets met haaien. :P

Any questions? Fire away!

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 22 aug 2006 19:04

Welkom op Aeon. Leuk om weer een nieuw gezicht te zien.
RPG? Er is net een nieuwe van start gegaan. :)

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 22 aug 2006 19:32

Haai... :P

Welkom op Aeon, hopelijk vind je hier wat je zoekt. RPG's genoeg, dus dat komt wel goed zou ik zeggen.

Wat is je faforiete film en wat heb je dan met haaien?

Groetjes,

Lasmes

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 22 aug 2006 19:46

Welkom binnen de poorten van Aeon!

Mag ik vragen hoe je aan je nick-name komt?

- Christine -

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 22 aug 2006 20:06

Welkom op Aeon Grey-Wolf. Als je geinteresseerd bent in RPG's dan kun je terecht in de Herberg voor de kleinere RPG's en bij de Koning van Kiln voor de grote RPG op Aeon. In iedergeval veel lees- en postplezier toegewenst.

~ Agravaìn ~

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 22 aug 2006 20:20

Welkom en veel post en lees plezier.

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 22 aug 2006 21:10

He ho, welkom. Leuk dat je gezocht hebt en ons gevonden hebt. Ben wel nieuwsgierig hoe.

Wie weet tot ziens op Aeon.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 23 aug 2006 06:31

Mmmm.. bekende naam... Skwuig?
Hoe dan ook... Welkom!

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 23 aug 2006 08:24

Heel hartelijk welkom, ik hoop inderdaad dat je van RPG's houdt, we zijn net met een nieuwe begonnen en er is nog zat tijd om in te springen. Kijk vooral even hier!

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 23 aug 2006 11:03

Weest welkom, altijd leuk om nieuw vlees te zien op het forum. :evil:
Dan meteen maar mijn obsessieve vraag: hou je van sport, en zo ja welke? :P

-Greetz R-

Ps. Go Edward! ;)

Shadar-Kai
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Shadar-Kai » 23 aug 2006 16:19

Hartelijk welkom op Aeon grey-Wolf.

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 23 aug 2006 17:02

Welkomwelkomwelkom! Leuke avatar, waar is 'ie van?

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 23 aug 2006 19:43

Welkom! Welkom! Grey Wolf... Dat klinkt als de wolfshond uit de film White Fang (en White Fang 2). Magoe, welkom! Welkom! Welkom! Dat de RPG en de Fantasy hier je maar bevallen mag.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 23 aug 2006 20:20

Hay,

Welkom binnen de poorten van Aeon en misschien treffen we ons wel eens in 1 van de herbergen voor een glas wijn of een beker mede.

Groetjes Witch

Grey-Wolf
Groentje

Ongelezen bericht door Grey-Wolf » 23 aug 2006 23:14

Leuk vragen! ;)
Lasmes schreef:Wat is je faforiete film en wat heb je dan met haaien?
Favoriete film? Hm, ik vond Underworld (1 en 2) best gaaf, maar dat komt misschien door Kate Beckinsale. :P Verder waren Crouching Tiger, Hidden Dragon en House of Flying Daggers twee films die veel indruk op mij hebben gemaakt.
Haaien zijn mijn lievelingsdieren, ben van jongs af aan gefascineerd door die dieren.
Christine schreef:Mag ik vragen hoe je aan je nick-name komt?
Natuurlijk. ^^ Ik heb -geloof ik- eens een programma op discovery channel gezien, een documentaire over een duo dat praktisch tussen de wolven leefde. Die beelden, dat zij in de sneeuw zaten tussen de wolven roedel in, hebben best veel indruk gemaakt. Toen ik een nickname moest kiezen bij registratie van een forum, was de keuze snel gemaakt. Sindsdien gebruik ik hem om meerdere fora, hoewel ik wel moet toegeven dat ik misschien wel eens wat anders wil gaan gebruiken als nick. Maar goed, tot die tijd zal dit hem blijven. =)
the Pelican schreef:He ho, welkom. Leuk dat je gezocht hebt en ons gevonden hebt. Ben wel nieuwsgierig hoe.
Om eerlijk te zijn, ik heb heel vroeger, best een tijd geleden mij al eens geregistreerd onder een andere naam, en blijkbaar is mijn mailadres in de mail database blijven staan, want ik kreeg ineens afgelopen tijd een bericht van Aeon. Ik heb de mail toen eerst niet gelezen, maar toen ik wat later via google bij het forum uit kwam en de naam herkende van de eerdere mail, was het reden genoeg om toch nog andermaal verder te kijken op het forum. Nouja, en het zag er allemaal heel leuk uit ^_^
aphrael schreef:Heel hartelijk welkom, ik hoop inderdaad dat je van RPG's houdt, we zijn net met een nieuwe begonnen en er is nog zat tijd om in te springen. Kijk vooral even hier!
Oei, ik ga er zo snel mogelijk heen! Bedankt voor de link.
Nahimana Tala schreef:Mmmm.. bekende naam... Skwuig?
Hoe dan ook... Welkom!
Onder andere, ja. =)
Jorqua schreef:Dan meteen maar mijn obsessieve vraag: hou je van sport, en zo ja welke? :P
Ps. Go Edward! ;)
Ja, best wel. Ik tennis zelf, trainen sowieso wekelijks en af en toe genoeg nog wat met een vriend op de baan staan. Heb laatst een keer een hockeytraining gevolgd, was best gaaf. Voetballen bij gym bijvoorbeeld, is ook leuk. ^_~

Inderdaad, go Edward Elric!
neffalathiel schreef:Welkomwelkomwelkom! Leuke avatar, waar is 'ie van?
Zie hierboven ^^ Edward Elric, anime character uit de serie "Fullmetal Alchemist". Als je nog eens goede anime wilt zien, ik kan hem je van harte aanraden.
Chaman schreef:Welkom! Welkom! Grey Wolf... Dat klinkt als de wolfshond uit de film White Fang (en White Fang 2). Magoe, welkom! Welkom! Welkom! Dat de RPG en de Fantasy hier je maar bevallen mag.
Als jij het zegt. :P De namen van die films zeggen mij vaag iets, maar ik heb ze nooit gezien. Bekijken waard?

Iedereen bedankt voor het hartelijke welkom trouwens!

Plaats reactie