Voor degenen die mij niet kennen, ik ben Caelis..enige tijd lid van Aeon en tot een jaar geleden bijna dagelijks aanwezig...maar goed, Ik ben 25 jaar (alweer), mannelijk, studerend en nog steeds verzot op fantasy en (bijna) alle zijtakken daarvan...
Als je meer wilt weten vraag maar raak..
Maar goed een tijd geleden dus...
Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd en dit heeft veel van mijn tijd opgeslokt, vandaar dat ik niet aanwezig ben geweest. Daarna computerproblemen, gaan samenwonen, voorbereiden voor een nieuwe opleiding en full-time vakantiewerk....
And here I am...almost....
Ben namelijk nog steeds druk aan het werk... Ik ga straks, aankomende dinsdag, naar Rome (om natuurlijk een hele hoop mooie dingen te zien

Maar aangezien Fantasy (ja met een hoofdletter!!) voor mij nog steeds Het genre is...Ben ik zeker nog niet een inactief lid.
Dus dit was meer een teken van leven van mijn kant, dan dat het een nieuw welkom zou moeten inhouden.
Ik hoop jullie snel weer verder te spreken in de vele interessante topics en op de chat... Iig wanneer de rust weer is terug gekeerd (dit houdt waarschijnlink in: in de start van het seizoen/schooljaar....
Misschien vinden jullie het niet echt interessant om te weten hoe en wat, maar ik vond toch dat ik maar eens een verklaring voor afwezigheid moest geven...
Cheers,
Caelis...