Terugkomst Milamber?

Net gearriveerd? Introduceer je aan je mede-Aeoners!

Moderator: Beheerders

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 04 jan 2006 21:20

Even een korte reactie van mijn kant.
De mail die ik naar Midwinter had gestuurd zat vol met emotie zonder enige vorm van rationeel denken. Ik heb Pel daar uitdrukkelijk genoemt maar op dat moment voelde ik me gewoon helemaal niet thuis bij Aeon. Ik had het idee dat ik soms meer bezig was om alleen conflicten op te lossen. Bijvoorbeeld bij de RPG. Als ik een keer iets niet goed deed dan kreeg ik gelijk een lading kritiek over me heen. Ik ben een persoontje dat moeilijk kan incasseren dus dat was erg moeilijk voor mij. Ook sommige kritische reacties vind ik moeilijk om te horen maar ik ben een (hoop ik) aan het veranderen. Dit is trouwens geen poging om het weer af te schuiven op andere mensen.
Ik dacht trouwens dat ik een welgemeend sorry wel had laten blijken uit mijn openingspost. Als ik geen spijt had, waarom zou ik dan terugkeren?

Over de vraag of ik zal terugkomen weet ik nog geen definitief antwoord. Zolang ik vreugde kan vinden in het hier posten en ik merk dat ik zinnige bijdragen lever de kritiek minder zal worden dan sta ik positief tegenover een definitieve terugkeer. Op het moment kan ik daar nog niet veel over zeggen.

Nou, toch langer geworden als ik dacht...

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 04 jan 2006 22:27

Milamber schreef: Ik dacht trouwens dat ik een welgemeend sorry wel had laten blijken uit mijn openingspost. Als ik geen spijt had, waarom zou ik dan terugkeren?
Feitelijk heb je dat nog helemaal niet gedaan.
Je zegt wie je bent.
Je zegt dat je vertrek niet netjes was.
En je vraagt of je nog gewenst bent.

Het woordje 'spijt' is niet eens voorgekomen. En ook in je vorige post praat je er zeg maar een beetje omheen.

Verder geen toevoeging van mijn kant, wat ik eerst zei daar blijf ik bij.

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 04 jan 2006 23:31

Als ik het erover heb dat ik denk dat ik in mijn openingspost te kennen heb gegeven dat het mij spijt dan lijkt het me toch duidelijk dat ik zeker spijt heb en dat er inderdaad een welgemeend sorry op zijn plaats is.
Maar als dat niet duidelijk is dat bij deze aan iedereern die ik heb gekwetst of in een andere manier pijn of leed of irritatie heb aangedaan.....
Sorry, het spijt me.

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 04 jan 2006 23:38

Milamber schreef:Maar als dat niet duidelijk is dat bij deze aan iedereern die ik heb gekwetst of in een andere manier pijn of leed of irritatie heb aangedaan.....
Sorry, het spijt me.
Ik gok dat dat de weg opend voor veel "Welkom terug Milamber" 's :) :klap: .

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 05 jan 2006 00:43

Dat waardeer ik dan weer wel. :) Goed, Mil, ik hoop dat je opnieuw een leuke tijd op Aeon tegemoet gaat en ik hoop dat iedereen dat zo zal ervaren. Ik kan nu terugvallen in allerlei cliché-uitdrukkingen, maar als ik dit topic doorlees krijg ik het idee dat je een beter besef hebt gekregen van hoe mensen over je denken en dat dit ook iets in jou heeft losgemaakt. Daar ging het tenslotte om.

Ik hoop dat je begrijpt dat dit hele gedoe om je verdwijning eerder dit jaar niet zozeer over jou ging, maar vooral over anderen.

Nou, ik wil er niet eindeloos over doorgaan. Ik geef veel liever the Pelican gelijk: welkom terug Milamber! :)

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 05 jan 2006 09:17

Aan wat zij zeggen heb ik eigenlijk weinig toe te voegen, welkom terug :)

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 09 jan 2006 20:09

Ik vind dat we het hier eens te meer enorm hebben opgeblazen.
Voor mij persoonlijk was het berouw in de eerste post al duidelijk genoeg te zien, puur uit het feit dat hij "met hangende pootjes" terugkwam. Het er nog een beetje inwrijven was niet nodig (nu heeft hij het misschien wel 100% zeker geleerd, maar erg uitnodigend om terug te komen, was het toch net niet)

Ik blijf daarom bij mijn eerste post, welkom terug Mil.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 09 jan 2006 20:18

glamdring schreef:Ik vind dat we het hier eens te meer enorm hebben opgeblazen.
Voor mij persoonlijk was het berouw in de eerste post al duidelijk genoeg te zien, puur uit het feit dat hij "met hangende pootjes" terugkwam. Het er nog een beetje inwrijven was niet nodig (nu heeft hij het misschien wel 100% zeker geleerd, maar erg uitnodigend om terug te komen, was het toch net niet)

Ik blijf daarom bij mijn eerste post, welkom terug Mil.
Misschien dat andere mensen wel andere gedachten hebben dan jij? Mag iemand er een andere mening op nahouden? Bovendien wrijft niemand "het erin" zoals jij nu suggereert.

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 09 jan 2006 20:28

Daarom dat er ook staat "Ik vind" en "voor Mij persoonlijk".

Ikzelf heb nooit "ruzie" gehad met Milamber, en zeker niet omtrent zijn vertrek, daarom misschien dat ik het minder opvat. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hetgeen hij gedaan heeft zo vreselijk was dat er zo over doorgedramd hoeft te worden. Het feit dat dit een community is en blijft, en dat zoiets volgens mij dient om gezellig samen te zijn, niet om ruzie te maken of oude koeien uit de sloot te halen, heeft daar misschien ook wel wat mee te maken.

Anderen mochten hun mening zeggen, ik zeg die van mij.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 09 jan 2006 20:35

Ik vind dat we het hier eens te meer enorm hebben opgeblazen.
Het is een community dat klopt en die is niet om op te ruzieën dat klopt ook. Maar de rest klopt niet.
Ieder persoon is anders, ongeacht het feit of een ander het anders heeft ervaren als jou dan kan hij/zij nog steeds iets anders eisen/verwachten voor hij het weer ok vind of Milamber weer terugkomt.
niet om ruzie te maken of oude koeien uit de sloot te halen
Niemand hier maakt ruzie, dat maak jij er onterecht van, iets wat ik nogal onbeschofd vind persoonlijk. Dat van de oude koeien klopt ook al helemaal niet, Milamber heeft hier zelf om gevraagd (letterlijk en figuurlijk).
Anderen mochten hun mening zeggen, ik zeg die van mij.
Laat andere dan ook hun mening zeggen en zeg het niet voor ze door te sugeren dat ze ruzie maken en dingen op blazen.

Het is best dat jij na zijn eerste post hem al weer welkom heette, dat had ik zelf ook. Maar ik kan me best voorstellen dat voor een ander de woordjes "het spijt me" gewoon erg belangrijk zijn, jij niet?

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 09 jan 2006 21:22

glamdring schreef:Ik vind dat we het hier eens te meer enorm hebben opgeblazen.
Heb je ook door dat de enige die hier nu iets opblaast jij bent :P

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 09 jan 2006 23:27

Even wat duidelijkheid scheppen zonder echt in details te treden. Om zodoende het opblaas verhaal, begonnen door Glamdring, tot een stop te brengen en weer ontopic te gaan.

Milambers vertrek was niet alleen het vertrekken van Aeon. Hij heeft bepaalde acties uitgericht naar vele leden van Aeon. In hoeverre weet ik niet dus misschien dat Glamdring hier net buiten viel. Echter, die acties waren niet bepaald normaal te noemen en de betrokken personen waren, zacht uitgedrukt, daar niet echt vrolijk onder. Milamber weet precies wat hij gedaan heeft en heeft duidelijk gevraagt om eerlijkheid van de leden. Dit doen enkele leden dus ook. Dat dit bij jou Glamdring als opblazen overkomt prima. Weet alleen dat de helft hier niet gezegt wordt en dat jij waarschijnlijk al totaal geen idee hebt van wat er allemaal gebeurt is.

Bij deze wil ik het opblaas verhaal in dit topic dus gesloten hebben. Bij vragen stuur je maar een PM.

En nu weer ontopic. Oftewel: Verwelkom Milamber of wees eerlijk t.a.v. zijn acties.

Plaats reactie