Prijsvragen / wedstrijden

Voor feedback en mededelingen over Aeon.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Prijsvragen / wedstrijden

Bericht door Ysgrublaidd » 03 jan 2010 12:02

Hier even een topic aangaande de prijsvragen en wedstrijden hier op Aeon (Voor bijvoorbeeld de mensen die niet op de frontpage kijken ;)).

Zo loopt er op dit moment een leuke wedstrijd waarbij het boek: Het verdrag van de nacht te winnen valt. Dus twijfel niet en doe gezellig mee. :)

Tevens kunnen jullie in dit topic jullie gedachten over de prijsvragen en wedstrijden kwijt. Vertel ons dus gerust wat jullie er van vinden.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Prijsvragen / wedstrijden

Bericht door Ysgrublaidd » 16 jan 2010 21:04

Ter herinnering: De wedstrijd van Het verdrag van de nacht sluit over iets meer dan 2 weken.

the Pelican
Kind van de kosmos

Bump

Bericht door the Pelican » 30 jan 2010 02:37

Daar ik niet de illusie heb dat er ook maar iets met of door mijn mening wordt gedaan, maar toch een inhoudelijk bump wilde geven aan dit topic en zo de last-minute deelnemers er even aan kan herinneren dat ze nog 22 uur de tijd hebben te reageren, een opsomming van wat droge fijten:

Prijsvraag gepost op 18 dec 2009.
Dagen tot einde prijsvraag: 1.
Aantal nieuwe leden tot op heden: 2.
Aantal posts van nieuwe leden buiten de stadspoort van nieuwe leden: 1
Aantal inhoudelijke reacties op dit feedback topic: 1 (discutabel; namelijk deze).

Tis niet dagelijks dat er gratis boek wordt weggegeven. Ik had dus minimaal wat "he wat leuk, ik ga / heb meegedaan / zal mijn vriendjes eens mailen" reacties verwacht op dit topic. Erg jammer; voor Aeon lijkt het dus (met nog 1 dag te gaan) weinig te hebben opgeleverd.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Bericht door Midwinter » 30 jan 2010 13:16

Niet elke actie kan in ieder opzicht een doorslaand succes zijn. Natuurlijk was het leuk geweest als deze wedstrijd ons massa's nieuwe leden had opgeleverd, maar het belangrijkste is dat we straks iemand blij kunnen maken met een boek. En die gelukkige wordt dit keer waarschijnlijk een vaste Aeonner.

Dit is overigens pas de tweede wedstrijd/prijsvraag die we uitschrijven. 'De Meester' en 'Ik wil Whitley' hebben we vrij verschillend aangepakt, waardoor we nu beter in beeld hebben wat werkt. Gaan we zeker van uit bij de volgende prijsvraag! En die komt al snel.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Winnaar Wedstrijd van de Nacht

Bericht door Midwinter » 02 feb 2010 12:08

Alle inzenders bedankt voor jullie deelname! Uiteindelijk wist Whitedragon onze jury te overtuigen met haar poëtische kwaliteiten en een aanbod dat ons wel erg nieuwsgierig maakt. Ik zal het jullie niet onthouden:
Whitedragon schreef:Ik heb een kast vol met boeken.
Naar non fantasy moet je daar zoeken.
Ik lees boeken zelfs onvertaald.
Omdat ik wil weten wat erin wordt verhaald.

Ik ben ook een goede recensent.
Een van de besten die je kent.
Om mijn liefde voor fantasy te bewijzen
Zonder mijzelf de hemel in te prijzen
Zal ik jullie iets beloven
Wat je moeilijk kunt geloven.

Mocht ik deze wedstrijd winnen
En het boek is eenmaal binnen.
En ik val ervan in katzwijm
Dan schrijf ik er een recensie over in rijm!

Mocht ik deze belofte niet na kunnen komen
Stop dan niet gedesillusioneerd met dromen.
Ik beloof je binnen een jaar
Schrijf ik een rijm over een ander boek echt waar.
Gefeliciteerd Whitedragon, veel plezier met dit boek en alvast succes met rijmen. :D

whitedragon
Kosmonaut

Bericht door whitedragon » 02 feb 2010 22:39

Wiii! Ik ben vereerd :-D . Nou mijn belofte nog waarmaken :lol: :s

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Bericht door Ysgrublaidd » 31 okt 2011 14:20

Voor de leden die de frontpage niet in de gaten houden (foei btw)... We hebben weer een winactie op Aeon. Dus doe vooral mee als je twee boeken wilt winnen. ;)
Zijn jullie na het lezen van de recensie De linkerhand van God nieuwsgierig geworden naar de trilogie? Dan hebben wij een leuke mededeling voor jullie. Uitgeverij Prometheus heeft ons namelijk de gelegenheid gegeven om 3 x een pakket weg te geven met daarin de eerste twee delen.

Ja, jullie horen het goed. Je kunt tot en met 7 november 2011 kans maken op 2 boeken tegelijk. Namelijk het eerste deel De linkerhand van God en het tweede deel Het lied van de Verlossers.

Wat je hier voor moet doen is het volgende twitter bericht Retweeten en Aeon op Twitter volgen:
Kans maken op de boeken van Paul Hoffman? RT en volg @twaeon http://ow.ly/76cEG #win #boeken
Voor onze trouwe leden die geen Twitter hebben bieden we de mogelijkheid om toch kans te maken door eenvoudig weg mij, Ysgrublaidd, een PM te sturen met het bericht dat je mee wilt doen aan deze winactie.

Ben je nog geen lid van ons forum, heb je geen Twitter maar wil je wel kans maken? Wordt dan lid van het forum en plaats 10 forumberichten. Stuur vervolgens een PB en je naam zal worden toegevoegd aan de kanshebbers.

Het beheer is uitgesloten van deelname.

Plaats reactie