Er hangt iets in de lucht...

Voor feedback en mededelingen over Aeon.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Er hangt iets in de lucht...

Bericht door Midwinter » 12 okt 2009 14:22

En het ruikt lekker fris! Ik vermoed dat het hier morgen (dinsdag) zal arriveren.

Mogelijk gaat dit gepaard met wat downtijd en/of foutmeldingen. Niets om je zorgen over te maken! (y)

Afbeelding

Let op! Heb je Aeon toegevoegd aan je bookmarks of favorieten? Pas deze dan tijdig aan naar: http://www.planet-aeon.nl. Andere URL's werken vanaf deze week mogelijk niet meer.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Er hangt iets in de lucht...

Bericht door Ysgrublaidd » 12 okt 2009 22:59

Spannend. :nagelbijt:

Aisling
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Bericht door Aisling » 13 okt 2009 21:09

Ik moest wel eventjes wennen hoor aan de nieuwe look van de main site, maar het ziet er erg mooi uit! Heel netjes afgewerkt en ik moet zeggen dat het past bij het nieuwe Aeon. Een mooie nieuwe weg zijn jullie uitgeslagen!

delea
Kosmonaut

Bericht door delea » 14 okt 2009 11:28

Inderdaad, mooi werk! :aanbid: :klap: :kwijl: :love: :feest: (y) :droom:

:P

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Bericht door Gwywen » 14 okt 2009 19:25

Ik vind het er fantastisch uit zien! (y)
Nu is Aeon niet meer zomaar een blauw forum waar je op terechtkomt, maar een heuse fantasysite zoals het ooit bedoeld was. Mooi wark! :aanbid:

delea
Kosmonaut

Bericht door delea » 20 okt 2009 10:52

Ik wilde net een reactie plaatsen op Christines bericht over cliché's, maar ik krijg een melding dat de spamfilter denkt dat ik spam ben (ben ik niet! :'( ) en dat ik een captcha moet invullen. Het kan er natuurlijk aan liggen dat ik via een lokaal netwerk met het internet verbonden ben, maarreuh... er is nergens een captcha te zien. Ben ik de enige met dit probleem?

Vaughn
Toerist
Contacteer:

Bericht door Vaughn » 20 okt 2009 17:40

Als ik het nog niet gezegd had; ik vind het heel mooi! (y)

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Bericht door Christine » 20 okt 2009 18:14

delea schreef:Ik wilde net een reactie plaatsen op Christines bericht over cliché's, maar ik krijg een melding dat de spamfilter denkt dat ik spam ben (ben ik niet! :'(
Haha, misschien wou je iets onaardigs invullen? :lol:
Gek dat hij je voor spam aanziet. :S

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Bericht door Midwinter » 20 okt 2009 18:46

delea schreef:Ik wilde net een reactie plaatsen op Christines bericht over cliché's, maar ik krijg een melding dat de spamfilter denkt dat ik spam ben (ben ik niet! :'( ) en dat ik een captcha moet invullen. Het kan er natuurlijk aan liggen dat ik via een lokaal netwerk met het internet verbonden ben, maarreuh... er is nergens een captcha te zien. Ben ik de enige met dit probleem?
Oh, dat hoort. Normaal gesproken ontvang je de CAPTCHA binnen twee dagen per post.

Zal er deze week naar kijken. Ik denk dat het probleem aan onze kant zit, niet bij jou.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Bericht door Gwywen » 20 okt 2009 19:00

Ik mocht helemaal niet onder mijn eigen naam iets plaatsen bij Christines berichtje. "Gebruiker bestaat reeds" of iets dergelijks. Ja, duh, dat ben ik namelijk zelf.
Maar ik moest me dus mooi apart registreren (ander wachtwoord dan het forum, want dat kende hij niet) op de voorpagina. Heel vreemd. Maar wel lekker hoor. :P

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Bericht door Midwinter » 20 okt 2009 19:31

Ah. Daar had ik nog niet aan gedacht. :D Voor een aantal mensen heb ik al handmatig accounts aangemaakt, omdat zij recensies op hun naam hebben. Die recensies zijn we geleidelijk aan het overzetten uit het oude systeem. Met andere woorden, Gwywen: je bestond al, alleen was je daar nog niet van op de hoogte. Dit geldt ook voor de volgende gebruikers:
  • Musketier
  • Sal A. Mander
  • Aricia
  • Viconia
  • Jeroen
  • Daenerys
  • Olorin
  • Elmer
  • Tynvyrr
  • Ziffnab
  • Aphrael
  • De Tijdlijn
Ik zal contact opnemen met alle actieve forumleden op deze lijst om logingegevens door te geven. De rest mag mij te allen tijde PM'en of mailen. Overigens is het ook mogelijk om via OpenID zelfstandig in te loggen op je account, mits je op de bovenstaande lijst staat. Wat Gwywen volgens mij gedaan heeft. Nogmaals: PM me als je er niet uitkomt!

Trouwens: om te reageren is op dit moment geen account nodig. Sorry als het allemaal wat vaag is. De achterliggende gedachte is dat de drempel om even op een online artikel te reageren, laag moet blijven.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Bericht door Christine » 21 okt 2009 09:50

Weet je nog, vroegah....

Hoewel ik de wereld er nu heel mooi uit vind zien, blijft dit beeld toch "mijn" Aeon. Gewoon, omdat het zo was toen ik hier kwam. En bovendien waren de drop-down menu's gewoon heel erg mooi. :)

the Pelican
Kind van de kosmos

You did it again, Midwinter.

Bericht door the Pelican » 23 nov 2009 12:55

Het was even schrikken, maar toen ik zeker wist toch op dezelfde website te zijn wist ik het: He did it again.

Het is (weer) een mooi staaltje van design, Midwinter. Mijn complimenten :klap: .

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Bericht door Midwinter » 23 nov 2009 13:11

Nou, van design heb ik niet bijzonder veel verstand, maar een compliment van the Pelican steek ik graag in m'n zak. :P Hopelijk bevalt de inhoud je ook, want daar gaat het natuurlijk om.

Leuk om te zien dat je hier nog steeds langskomt, van tijd tot tijd!

Plaats reactie